Comel Andai Hatiku Bersuara

Am G oh Tuhan berikanlah aku F E Am kekuatan menempuhi dugaanMu Dm Am aku percayaada hikmahnya F E. Browse for Lagu Chomel Andai Hatiku Bersuara song lyrics by entered search phrase.

Andai Hatiku Bersuara Youtube Music Enjoyment

Lagu Chomel Andai Hatiku Bersuara lyrics.

Comel andai hatiku bersuara. Berapa kali harus aku terluka Barulah kan ku sedar. Andainya hatiku bersuara Pastinya ia akan berkata Cukuplah sayang aku tidak berdaya Mengharungi segala sengsara. Oh tuhan berikanlah aku Kekuatan menempuhi dugaanmu Aku percaya ada hikmahnya Di setiap dugaan yang ku terima.

12-05-2015 Oh Tuhan berikanlah akuKekuatan menempuhi dugaanMuAku percaya ada hikmahnyaDi setiap dugaan yang ku terimaAndainya hatiku bersuaraPastinya ia akan berk. Stream Andai Hatiku Bersuara - Chomel cover by qilosh from desktop or your mobile device. Dail 131400159 press CallDigi CT.

Am E Am Am Am G Oh tuhan berikanlah aku F E Am kekuatan menempuhi dugaan mu Dm Am aku percaya ada hikmahnya F E Am di setiap dugaan yang ku terima Am G Andainya hatiku bersuara F E Am pastinya ia akan berkata Dm Am cukuplah sayang aku tidak berdaya F E Am mengharungi segala sengsara Dm G Berapa kali harus aku terluka C Am barulah kan ku sedar Dm G cintaku. Genre Pop Comment by ahmadaqil15. 14-03-2017 Chomel - Andai Hatiku Bersuara.

Dail 2330433609 press CallUMobile CT. Listen to Andai Hatiku Bersuara from Chomels Andai Hatiku Bersuara for free and see the artwork lyrics and similar artists. Lyrics for Andai Hatiku Bersuara by Chomel.

Berapa kali harus aku terluka Barulah kan ku sedar. Berapa kali harus aku terluka. Oh Tuhan berikanlah aku Kekuatan menempuhi dugaanMu Aku percaya ada hikmahnya Di setiap d.

Correct tabs content with proposed changes. There are 60 lyrics related to Lagu Chomel Andai Hatiku Bersuara. Lirik Lagu Andai Hatiku Bersuara Chomel ft Rya Rahman.

Chomel - Andai Hatiku Bersuara chords Comment. Chomel - Andai Hatiku Bersuara by zack086 published on 2014-07-30T082529Z. Choose one of the browsed Lagu Chomel Andai Hatiku Bersuara lyrics get the lyrics and watch the video.

Andainya hatiku bersuara Pastinya ia akan berkata Cukuplah sayang aku tidak berdaya Mengharungi segala sengsara. To suggest a correction to the tab. Oh Tuhan berikanlah aku Kekuatan menempuhi dugaanMu Aku percaya ada hikmahnya Di setiap dugaan yang ku terima.

12-11-2019 ANDAI HATIKU BERSUARA capo 2 Am E Am Am Am G Oh tuhan berikanlah aku F E Am kekuatan menempuhi dugaan mu Dm Am aku percaya ada hikmahnya F E Am di setiap dugaan yang ku terima Am G Andainya hatiku bersuara F E Am pastinya ia akan berkata Dm Am cukuplah sayang aku tidak berdaya F E Am mengharungi segala sengsara Dm G Berapa kali harus aku. Andainya hatiku bersuara Pastinya ia akan berkata Cukuplah sayang aku tidak berdaya Mengharungi segala sengsara. Dail 131400159 press CallDigi CT.

Lirik Lagu Andai Hatiku Bersuara Chomel. 04-08-2014 Ceriakan pemanggil anda dgn CRT hit Maxis CRT. Dail 2330433609 press CallUMobile CT.

Stream Chomel - Andai Hatiku Bersuara by zack086 from desktop or your mobile device. Preview buy and download high-quality music downloads of Andai Hatiku Bersuara by Chomel from 7digital 新加坡 - We have over 30 million high quality tracks in our store. 13-09-2015 Andai Hatiku Bersuara MP3 Song by Chomel from the Malay movie Pop Cinta.

Kunci Gitar Chomel - Andai Hatiku Bersuara. Listen to Andai Hatiku Bersuara on Spotify. 15-10-2014 Ceriakan pemanggil anda dgn CRT hit Maxis CRT.

Rya Rahman Oh Tuhan berikanlah aku Kekuatan menempuhi dugaanMu Aku percaya ada hikmahnya Di setiap dugaan yang ku terima.


LihatTutupKomentar
close